Popis zvoleného provedení
Tisk. Obraz vytiskneme na matný fotopapír papír HP o gramáži 270 g/m2. Tiskneme na špičkovém 9inkoustovém plotru HP Z9+. K motivu přidáváme 5 cm široký bílý okraj. Fotografie tiskneme na lesklý fotopapír.
Vybrat si můžete libovolný rozměr a volit jej s přesnosti 1 cm.


Více informací najdete v sekci
provedení obrazů.
Le pont japonais
"Le pont japonais" (Japonský most) je jeden z mnoha obrazů, které francouzský
impresionistický malíř
Claude Monet namaloval ve svém slavném zahradním pozemku v Giverny ve Francii. Toto dílo bylo namalováno v roce 1899 a je částí série obrazů, které zachycují tento japonsky inspirovaný most v Monetově zahradě.Obraz zobrazuje japonský most, který překlenuje malý rybník v Monetově zahradě v Giverny. Tento most byl postaven podle japonského stylu a byl převzat z japonské kultury, kterou Monet obdivoval. Okolo mostu a rybníka jsou zobrazeny bohaté květinové záhony v plném rozkvětu. Monetova zahrada byla jeho zdrojem inspirace a tvořila základ pro mnoho jeho děl. Na hladině rybníka se odrážejí odlesky slunce a okolního zeleného listí. Monet mistrně zachytil povrch vody a jeho odrazy. Monetova pozornost k světelným efektům byla jedním z hlavních rysů impresionistického hnutí. V tomto obrazu lze vidět, jak světlo proniká listím stromů a vytváří hru světla a stínu. Monet použil typické rysy impresionismu, jako jsou krátké tahy štětcem a jasné barvy, k zachycení momentálního dojmu a atmosféry místa. Monet často maloval stejné motivy v různých ročních obdobích, aby zachytil proměny světla a barev v průběhu roku. "Le pont japonais" je reprezentativním dílem impresionismu, který se zaměřoval na okamžité dojmy a na zachycení světla v různých podmínkách.
Převládající barvy tohoto obrazu jsou pestrobarevné a jeho formát je na šířku. Reprodukci tohoto obrazu tiskneme na přání - můžete si zvolit rozměr i provedení reprodukce.
Claude Oscar Monet (1840 – 1926). Rodilý Pařížan, který důsledně rozpracoval myšlenky
impresionismu. Monet takřka vědecky studoval působení světla na různé objekty. Věnoval se tzv. přechodným stavům, rychle ho to přivedlo k práci s barvou a světlem, jeho obrazy působí na diváka již od prvního dojmu. Tvorbou v plenéru a malováním námětů, na kterých bylo pouze zvláštní světlo, otevřel cestu počátkům moderní malby. Monetův obraz
Imprese, východ slunce z roku 1874, dal nejen jméno celému malířskému směru, ale Monetovi zajistil místo mezi nejlepšími malíři všech dob. Jednu dobu pobýval v Londýně a tehdy vznikly jeho slavné studie
anglického parlamentu (Monet si kladl otázku „Jak mohli angličtí malíři malovat parlament, když na něj pro mlhu není vidět?“). V
Giverny, které se stalo jeho oblíbeným útočištěm po smrti ženy, maloval motivy ze své zahrady a oblíbenou sérii
leknínů. Vodní svět poetický a tajemný jako prvotní ráj.