Popis zvoleného provedení
Tisk. Obraz vytiskneme na matný fotopapír papír HP o gramáži 270 g/m2. Tiskneme na špičkovém 9inkoustovém plotru HP Z9+. K motivu přidáváme 5 cm široký bílý okraj. Fotografie tiskneme na lesklý fotopapír.
Vybrat si můžete libovolný rozměr a volit jej s přesnosti 1 cm.


Více informací najdete v sekci
provedení obrazů.
Horská vesnice
Rok vzniku:
1934Provedení:
olej na plátněOriginál uložen:
Galerie Rosengart, Lucerne, ŠvýcarskoRozměr originálu:
71.5x54.4 cmObraz pochází z roku 1934, tedy období
Kleeho pozdní tvorby, kdy maloval převážně abstraktní díla. Horská vesnice vznikla s největší pravděpodobností ve Švýcarsku. V roce 1933 byl totiž
Klee nacisty nazván zvrhlým umělcem a musel okamžitě opustit akademii v Düsseldorfu, kde působil od roku 1931. Také mu bylo zakázáno vystavovat své obrazy.
Klee společně s manželkou a synem se tak o několik měsíců později přestěhovali do Švýcarska, kde byl
Klee přivítán s otevřenou náručí a kde mohl volně tvořit a vystavovat.
Klee namaloval obraz Horská vesnice v roce 1934. Převládající barvy tohoto obrazu jsou do červena a jeho formát je na výšku. Rozměr originálu je 71.5x54.4 cm. Umístěním originálu obrazu je Galerie Rosengart, Lucerne, Švýcarsko. Reprodukci tohoto obrazu tiskneme na přání - můžete si zvolit rozměr i provedení reprodukce.
Paul Klee (1879 – 1940). Od dětství se věnoval hudbě a malbě a jak je zřejmé nakonec se rozhodl pro malbu - jeho obrazy patří mezi ceněná umělecká díla. V Mnichově se stýkal s
Kandinskym,
Franz Marcem a ostatními umělci tehdejší avantgardy. Seznámil se zde také s budoucí ženou, pianistkou Lily Stumpf. Jeho dílo je spojováno s
expresionismem,
kubismem a
surrealismem. Byl jedním ze čtveřice Die Blaue Vier (s Kandinskym, Feiningerem a Jawlenskym). Učil v
Bauhausu a na Dűsseldorfské akademii až do roku 1933, kdy nacisté prohlásili jeho obrazy za výplod nemocné duše a celou tvorbu označili za degenerované umění. Klee byl nesmírně pracovitý a po své smrti zanechal ve Švýcarsku na 8926 děl. Kleeho malby jsou křehké, citlivé v použití barev (v míchání barev patřil mezi světové mistry) a s častými odkazy na poezii, hudbu a sny.