Popis zvoleného provedení
Tisk. Obraz vytiskneme na matný fotopapír papír HP o gramáži 270 g/m2. Tiskneme na špičkovém 9inkoustovém plotru HP Z9+. K motivu přidáváme 5 cm široký bílý okraj. Fotografie tiskneme na lesklý fotopapír.
Vybrat si můžete libovolný rozměr a volit jej s přesnosti 1 cm.


Více informací najdete v sekci
provedení obrazů.
Farma s břízami
Rok vzniku:
1900Provedení:
olej na plátněOriginál uložen:
soukromá sbírkaRozměr originálu:
80x81 cmO obraze Farma s břízami se
Klimt zmiňuje v dopise své přítelkyni Marii Zimmermann. Mladé břízy byly velmi populárním motivem řady malířů, neboť symbolizovaly jarní období a rychlý růst mladých lidí.
Klimt byl velmi vnímavým pozorovatelem přírody a na tomto obraze nám louku představuje ve třech různých fázích. Louka v přední části plátna je pokryta sedmikráskami, nalevo do louky zakomponoval rákosí a v zadní části ji protkal ovocnými stromy.
Klimt namaloval obraz Farma s břízami v roce 1900. Převládající barvy tohoto obrazu jsou do zelena a jeho formát je Čtverec. Rozměr originálu je 80x81 cm. Obraz je umístěn v soukromé sbírce. Reprodukci tohoto obrazu tiskneme na přání - můžete si zvolit rozměr i provedení reprodukce.
Gustav Klimt (1862 – 1918). Klimt jako malíř reprezentuje nejlepší období Vídně – dobu, kdy tu vznikala díla Sigmunda Freuda či Mahlera a Vídeň byla přinejmenším středoevropským centrem kultury a vzdělání. Klimtovo dílo je kombinací
symbolismu a byzantských rysů, které vytvářejí podtón jeho secesnímu stylu. Klimtovy obrazy mají zvláštní, až úzkostnou atmosféru, často zobrazují freudovskou myšlenku o erotice přítomné v každém lidském pohybu a konání. Maluje dvourozměrně, intenzivními barvami a přitom velice jemně a s vytříbenou důstojností. Mezi Klimtova slavná díla patří
Vodní hadi – dvě ženy se stylizovanými, vzájemně propletenými těly evokujícími neskutečný svět smyslnosti a fantazie. Dále je to
Danaé, dílo inspirované řeckou mytologií zobrazující dívku, které se zmocnil Zeus proměněný ve zlatý déšť (Danaé poté porodila Persea). Jeho obrazy často vzbuzovaly vášně a protesty veřejnosti, a to nejen pro svůj obsah, ale také pro své inovativní malířské postupy – např.
Přítelkyně, obraz dvou žen při milostné schůzce.