Popis zvoleného provedení
Tisk. Obraz vytiskneme na matný fotopapír papír HP o gramáži 270 g/m2. Tiskneme na špičkovém 9inkoustovém plotru HP Z9+. K motivu přidáváme 5 cm široký bílý okraj. Fotografie tiskneme na lesklý fotopapír.
Vybrat si můžete libovolný rozměr a volit jej s přesnosti 1 cm.


Více informací najdete v sekci
provedení obrazů.
Jaro
Rok vzniku:
1882Provedení:
olej na plátněOriginál uložen:
Musee des Beaux-Arts, Lyon, FrancieRozměr originálu:
60x81 cmJaro je období, které
Claude Monet často zachycoval ve svých obrazech. Monetovo dílo "Jaro" může mít několik různých názvů, protože malíř často pojmenovával svá díla obecně podle ročních období nebo specifických motivů. Monetova jarní díla často obsahují
květiny , rozkvetlé stromy, vodní plochy a jasné nebe. Jeho jedinečný
impresionistický styl vyniká použitím světelných a barevných efektů, což vytváří dojem okamžiku a atmosféry.
Barvy jara v Monetových obrazech jsou často světlé a živé, s množstvím květů a zelených odstínů, což vytváří dojem obnovení a života, který je spojen s příchodem jara. Přestože se nemohu zaměřit na konkrétní obraz, Monetovo jarní dílo by mohlo být plné světla, radosti a optimismu, charakteristických pro toto období.
Monet namaloval obraz Jaro v roce 1882. Převládající barvy tohoto obrazu jsou do zelena a jeho formát je na šířku. Rozměr originálu je 60x81 cm. Umístěním originálu obrazu je Musee des Beaux-Arts, Lyon, Francie. Reprodukci tohoto obrazu tiskneme na přání - můžete si zvolit rozměr i provedení reprodukce.
Claude Oscar Monet (1840 – 1926). Rodilý Pařížan, který důsledně rozpracoval myšlenky
impresionismu. Monet takřka vědecky studoval působení světla na různé objekty. Věnoval se tzv. přechodným stavům, rychle ho to přivedlo k práci s barvou a světlem, jeho obrazy působí na diváka již od prvního dojmu. Tvorbou v plenéru a malováním námětů, na kterých bylo pouze zvláštní světlo, otevřel cestu počátkům moderní malby. Monetův obraz
Imprese, východ slunce z roku 1874, dal nejen jméno celému malířskému směru, ale Monetovi zajistil místo mezi nejlepšími malíři všech dob. Jednu dobu pobýval v Londýně a tehdy vznikly jeho slavné studie
anglického parlamentu (Monet si kladl otázku „Jak mohli angličtí malíři malovat parlament, když na něj pro mlhu není vidět?“). V
Giverny, které se stalo jeho oblíbeným útočištěm po smrti ženy, maloval motivy ze své zahrady a oblíbenou sérii
leknínů. Vodní svět poetický a tajemný jako prvotní ráj.