Popis zvoleného provedení
Tisk. Obraz vytiskneme na matný fotopapír papír HP o gramáži 270 g/m2. Tiskneme na špičkovém 9inkoustovém plotru HP Z9+. K motivu přidáváme 5 cm široký bílý okraj. Fotografie tiskneme na lesklý fotopapír.
Vybrat si můžete libovolný rozměr a volit jej s přesnosti 1 cm.
Více informací najdete v sekci
provedení obrazů.
Les v Giverny: Blanche Hoschede a Suzanne Hoschede
Rok vzniku:
1887Provedení:
olej na plátněOriginál uložen:
Los Angeles County Museum of Art, CA, USARozměr originálu:
91.4x97.8 cmNa obraze je znázorněna idylická scéna dvou žen v přírodě. Jedna žena stojí a maluje na malířský stojan, oblečena je v modré šaty se světlou zástěrou a má na hlavě žlutý klobouk. Druhá žena sedí na zemi, čte knihu a má na sobě tmavou sukně, světlou blůzu a žlutý klobouk. Okolí je zelené a stromy jsou splývavě malované, což naznačuje impresionistický styl malby.
Vytvořeno umělou inteligencí, buďte prosím shovívaví. Monet namaloval obraz Les v Giverny: Blanche Hoschede a Suzanne Hoschede v roce 1887. Převládající barvy tohoto obrazu jsou do zelena a jeho formát je Čtverec. Rozměr originálu je 91.4x97.8 cm. Umístěním originálu obrazu je Los Angeles County Museum of Art, CA, USA. Reprodukci tohoto obrazu tiskneme na přání - můžete si zvolit rozměr i provedení reprodukce.
Claude Oscar Monet (1840 – 1926). Rodilý Pařížan, který důsledně rozpracoval myšlenky
impresionismu. Monet takřka vědecky studoval působení světla na různé objekty. Věnoval se tzv. přechodným stavům, rychle ho to přivedlo k práci s barvou a světlem, jeho obrazy působí na diváka již od prvního dojmu. Tvorbou v plenéru a malováním námětů, na kterých bylo pouze zvláštní světlo, otevřel cestu počátkům moderní malby. Monetův obraz
Imprese, východ slunce z roku 1874, dal nejen jméno celému malířskému směru, ale Monetovi zajistil místo mezi nejlepšími malíři všech dob. Jednu dobu pobýval v Londýně a tehdy vznikly jeho slavné studie
anglického parlamentu (Monet si kladl otázku „Jak mohli angličtí malíři malovat parlament, když na něj pro mlhu není vidět?“). V
Giverny, které se stalo jeho oblíbeným útočištěm po smrti ženy, maloval motivy ze své zahrady a oblíbenou sérii
leknínů. Vodní svět poetický a tajemný jako prvotní ráj.