Popis zvoleného provedení
Tisk. Obraz vytiskneme na matný fotopapír papír HP o gramáži 270 g/m2. Tiskneme na špičkovém 9inkoustovém plotru HP Z9+. K motivu přidáváme 5 cm široký bílý okraj. Fotografie tiskneme na lesklý fotopapír.
Vybrat si můžete libovolný rozměr a volit jej s přesnosti 1 cm.


Více informací najdete v sekci
provedení obrazů.
San Giorgio za soumraku
Rok vzniku:
1908Provedení:
olej na plátněOriginál uložen:
National Museum WalesRozměr originálu:
65.2x92.4 cmNeboli Slunce v Benátkách jak je tento
impresionistický obraz nazýván vznikl v letech 1908-1912 malířem
Claudem Monetem. Ten při své první a zároveň i poslední návštěvě Benátek označil celé město za příliš krásné pro malování, což může být důvod jeho návratu do Giverny s řadou děl nedokončených. Na obrazu vidíme pohled na ostrůvek San Giorgio Maggiore s kostelem při západu slunce, kde jsou v pozadí slabě viditelné kopule Santa Maria della Salute a ústí Canal Grande. Obraz je k vidění v Národním muzeu v Cardiffu ve Walesu.
Monet namaloval obraz San Giorgio za soumraku v roce 1908. Převládající barvy tohoto obrazu jsou pestrobarevné a jeho formát je na šířku. Rozměr originálu je 65.2x92.4 cm. Umístěním originálu obrazu je National Museum Wales. Reprodukci tohoto obrazu tiskneme na přání - můžete si zvolit rozměr i provedení reprodukce.
Claude Oscar Monet (1840 – 1926). Rodilý Pařížan, který důsledně rozpracoval myšlenky
impresionismu. Monet takřka vědecky studoval působení světla na různé objekty. Věnoval se tzv. přechodným stavům, rychle ho to přivedlo k práci s barvou a světlem, jeho obrazy působí na diváka již od prvního dojmu. Tvorbou v plenéru a malováním námětů, na kterých bylo pouze zvláštní světlo, otevřel cestu počátkům moderní malby. Monetův obraz
Imprese, východ slunce z roku 1874, dal nejen jméno celému malířskému směru, ale Monetovi zajistil místo mezi nejlepšími malíři všech dob. Jednu dobu pobýval v Londýně a tehdy vznikly jeho slavné studie
anglického parlamentu (Monet si kladl otázku „Jak mohli angličtí malíři malovat parlament, když na něj pro mlhu není vidět?“). V
Giverny, které se stalo jeho oblíbeným útočištěm po smrti ženy, maloval motivy ze své zahrady a oblíbenou sérii
leknínů. Vodní svět poetický a tajemný jako prvotní ráj.