Popis zvoleného provedení
Tisk. Obraz vytiskneme na matný fotopapír papír HP o gramáži 270 g/m2. Tiskneme na špičkovém 9inkoustovém plotru HP Z9+. K motivu přidáváme 5 cm široký bílý okraj. Fotografie tiskneme na lesklý fotopapír.
Vybrat si můžete libovolný rozměr a volit jej s přesnosti 1 cm.


Více informací najdete v sekci
provedení obrazů.
Kvetoucí zahrada v Sainte-Adresse
Rok vzniku:
circa 1866Provedení:
olej na plátněOriginál uložen:
Musee d Orsay, Paříž, FrancieRozměr originálu:
65x54 cmKvetoucí zahradu v Sainte-Adresse
Monet namaloval buď v roce 1866 nebo 1867, když trávil léta v Sainte-Adresse, ve vesnici poblíž Le Havre, kde prožil své mládí. V tomto brzkém období své tvorby trávil čas se svými přáteli a společně se snažili nalézt různé způsoby zachycování moderního života. Obraz, který byl vytvořen pomocí velmi jasných a silných barev, odhaluje malý, ale velmi citelně zvolený kout zahrady. Ze stejného období pochází také obraz
Terasa v Sainte-Adresse, kde je práce s barvami i štětcem velmi obdobná.
Převládající barvy tohoto obrazu jsou do zelena a jeho formát je na výšku. Rozměr originálu je 65x54 cm. Umístěním originálu obrazu je Musee d Orsay, Paříž, Francie. Reprodukci tohoto obrazu tiskneme na přání - můžete si zvolit rozměr i provedení reprodukce.
Claude Oscar Monet (1840 – 1926). Rodilý Pařížan, který důsledně rozpracoval myšlenky
impresionismu. Monet takřka vědecky studoval působení světla na různé objekty. Věnoval se tzv. přechodným stavům, rychle ho to přivedlo k práci s barvou a světlem, jeho obrazy působí na diváka již od prvního dojmu. Tvorbou v plenéru a malováním námětů, na kterých bylo pouze zvláštní světlo, otevřel cestu počátkům moderní malby. Monetův obraz
Imprese, východ slunce z roku 1874, dal nejen jméno celému malířskému směru, ale Monetovi zajistil místo mezi nejlepšími malíři všech dob. Jednu dobu pobýval v Londýně a tehdy vznikly jeho slavné studie
anglického parlamentu (Monet si kladl otázku „Jak mohli angličtí malíři malovat parlament, když na něj pro mlhu není vidět?“). V
Giverny, které se stalo jeho oblíbeným útočištěm po smrti ženy, maloval motivy ze své zahrady a oblíbenou sérii
leknínů. Vodní svět poetický a tajemný jako prvotní ráj.