Popis zvoleného provedení
Tisk. Obraz vytiskneme na matný fotopapír papír HP o gramáži 270 g/m2. Tiskneme na špičkovém 9inkoustovém plotru HP Z9+. K motivu přidáváme 5 cm široký bílý okraj. Fotografie tiskneme na lesklý fotopapír.
Vybrat si můžete libovolný rozměr a volit jej s přesnosti 1 cm.
Více informací najdete v sekci
provedení obrazů.
Votorantimské vodopády
Obraz zobrazuje působivý vodopád v horském prostředí. Voda silně padá z výšky a vytváří bílou pěnu, jak se odráží o skalnatý povrch níže. Vodopád je obklopen hustou vegetací s různými odstíny zelené a tečkami jasných barev, pravděpodobně květiny. Na obloze vidíme světle modrou barvu, což naznačuje jasný den. Tento idylický přírodní scénář působí jako klidné a svěží místo.
Popis obrazu a klíčová slova byly vytvořeny umělou inteligencí, buďte prosím shovívaví.
Převládající barvy tohoto obrazu jsou do zelena a jeho formát je na výšku. Reprodukci tohoto obrazu tiskneme na přání - můžete si zvolit rozměr i provedení reprodukce.
Brazilský umělec
José Ferraz de Almeida Júnior (1850-1899) začal malovat, když pracoval jako zvoník v kostelu Panny Marie Candelaria. Ve volných chvílích namaloval několik menších obrazů s náboženskou tématikou. Hlavní kněz byl natolik ohromen jeho prací, že uspořádal sbírku, díky níž mohl Júnior navštěvovat lekce kreslení. V roce 1869 studoval na Academia Imperial de Belas Artes. Po promoci si otevřel vlastní studio, aby si vydělal na cestu do Evropy. V roce 1876 vystavoval v Sao Paulu, kde si ho všiml císař Pedro II. Byl natolik uchvácen obrazy jako např.
Toužení Vodopády, že mu nabídl finanční podporu. Tím se mu splnil jeho sen a mohl vycestovat do Paříže a studoval na Beaux-Arts. Po návratu do Brazílie v roce 1882 dával ve svém studiu lekce. Neopustil Sao Paulo ani, když dostal nabídku stát se profesorem historie malby na Akademii. Jeho život násilně ukončil jeho bratranec, když ho ubodal kvůli dlouhotrvajícímu románku s jeho ženou. Za svou tvorbu z období
romantismu, byl Júnior odměněn titulem rytíř Řádu růže od císaře.