Popis zvoleného provedení
Tisk. Obraz vytiskneme na matný fotopapír papír HP o gramáži 270 g/m2. Tiskneme na špičkovém 9inkoustovém plotru HP Z9+. K motivu přidáváme 5 cm široký bílý okraj. Fotografie tiskneme na lesklý fotopapír.
Vybrat si můžete libovolný rozměr a volit jej s přesnosti 1 cm.


Více informací najdete v sekci
provedení obrazů.
Zvířata nastupují na Noemovu bárku
Rok vzniku:
1613Provedení:
olej na dřevěOriginál uložen:
Musee des Beaux-Arts, Pau, FrancieRozměr originálu:
54,6x83,8 cmNebesa i zemi na obraze plní záplava zvířat. Bojující, hrající si, lezoucí, létající i plavající; všechna následují Noeho k arše v dálce. Na plátně se objevují rozmanité živočišné druhy - od obrovských slonů po maličké želvy a křečky vyobrazené v popředí. Netopýři a ptáci křižují oblohu a postupně se vytrácejí v dálce, kde světlé nebe slibuje lepší budoucnost. Příběh Noemovy archy poskytl
Brueghelovi vynikající objekt k ztvárnění odpovídající jeho brilantním schopnostem detailního vyobrazování. Bůh, rozzlobený hrozivou náturou lidské rasy, se rozhodl všechny tvory na zemi vyhladit celosvětovou potopou. Jediné životy, které chtěl ušetřit, byly životy Noeho a jeho rodiny, jediných spravedlivých lidí na zemi. Dle Starého zákona Hospodin poručil Noemu postavit archu, na jejíž palubu měl nalodit vždy jednu samici a jednoho samce každého druhu. Inspirací pro tuto malbu byla
Brueghelovi sbírka exotických zvířat arcivévody Alberta.
Brueghel namaloval obraz Zvířata nastupují na Noemovu bárku v roce 1613. Převládající barvy tohoto obrazu jsou pestrobarevné a jeho formát je na šířku. Rozměr originálu je 54,6x83,8 cm. Umístěním originálu obrazu je Musee des Beaux-Arts, Pau, Francie. Reprodukci tohoto obrazu tiskneme na přání - můžete si zvolit rozměr i provedení reprodukce.
Jan Brueghel starší (1568 - 1625). Vlámský malíř. Syn
Pietera Brueghela staršího a zároveň otec
Jana Brueghela mladšího. Proslavil se svými zátišími s květinami (jedno z nich dokonce najdeme v Praze). Pro své oblíbené motivy je přezdíván jako „květinový“ Brueghel a případně pro oblíbený materiál jako „sametový“. Na rozdíl od svého bratra
Pietera Brueghela mladšího si vypracoval styl individuálnější a odlišnější od stylu malby svého otce. Mnoho jeho maleb vznikalo díky spolupráci s jinými malíři (maloval např. postavy do krajin od jiných autorů a obráceně).