Popis zvoleného provedení
Tisk. Obraz vytiskneme na matný fotopapír papír HP o gramáži 270 g/m2. Tiskneme na špičkovém 9inkoustovém plotru HP Z9+. K motivu přidáváme 5 cm široký bílý okraj. Fotografie tiskneme na lesklý fotopapír.
Vybrat si můžete libovolný rozměr a volit jej s přesnosti 1 cm.


Více informací najdete v sekci
provedení obrazů.
Večeře v Emauzích
Rok vzniku:
1601Provedení:
olej a tempera na plátněOriginál uložen:
National Gallery, London, UKRozměr originálu:
196 x 141 cmObraz zobrazuje moment, kdy se zmrtvýchvstalý Ježíš setkává se dvěma svými učedníky, podle všeho Lukášem a Kleofášem. Apoštol Kleofáš má na sobě mušli hřebenatku, symbol poutníků, a široce gestikuluje celými pažemi. Apoštol Lukáš má roztrhané oblečení. Ježíš je zde, navzdory všem běžným zaběhnutým tradicím zobrazen bez vousů. Čtvrtý muž se zdá děním nedotčený, jeho tvář je skryta ve stínu. Obraz je stylově pro postavy v životní velikosti neobvyklý - pozadí je tmavé a prázdné. Na stole leží jídlo naaranžované jako typické zátiší. Podobně jako svět, který učedníci znali, i košík s ovocem na hraně stolu je na pokraji zhroucení.
Caravaggio namaloval ještě jednu verzi stejné scény v roce 1606, v ní zobrazil Ježíše klasicky s vousy.
Caravaggio namaloval obraz Večeře v Emauzích v roce 1601. Převládající barvy tohoto obrazu jsou tmavé barvy a jeho formát je na šířku. Rozměr originálu je 196 x 141 cm. Umístěním originálu obrazu je National Gallery, London, UK. Reprodukci tohoto obrazu tiskneme na přání - můžete si zvolit rozměr i provedení reprodukce.
Caravaggio (Michalengelo Merisi) (1571 – 1610). Italský
barokní malíř, který za svůj krátký život výrazně ovlivnil barokní malířství. Narodil se v rodině architekta ve městě Caravaggio. Nerozvážný dobrodruh, který rád provokoval a pohrával si s osudem. Ve svých raných dílech dával přednost
realismu. Pracoval se světlem a stínem, kombinoval přírodní a architektonické prvky. Dramatických výjevů (a jeho obrazy jsou velmi dramatické) dosahoval až hyperrealismem a působivým použitím světla a stínů. Intenzivní boční světlo, které začal používat, mu pomáhalo přidávat barvám na intenzitě a propojovat kompozici do jednoho celku. Světlo, intenzivní barvy, výběr motivů (často s výskytem smrti) jsou základními kameny jeho díla, které nesmazatelně ovlivnilo dějiny umění.