Popis zvoleného provedení
Tisk. Obraz vytiskneme na matný fotopapír papír HP o gramáži 270 g/m2. Tiskneme na špičkovém 9inkoustovém plotru HP Z9+. K motivu přidáváme 5 cm široký bílý okraj. Fotografie tiskneme na lesklý fotopapír.
Vybrat si můžete libovolný rozměr a volit jej s přesnosti 1 cm.


Více informací najdete v sekci
provedení obrazů.
Stavba pensylvánského nádraží
Obraz představuje industriální krajinu za soumraku nebo svítání. V popředí je vidět řeku nebo kanál zamrzlý nebo pokrytý sněhem, přes který vede železniční trať. V pozadí jsou siluety vysokých budov a komínů vypouštějících kouř, což naznačuje průmyslovou činnost. Obloha je zčásti zatažená, ale na horizontu jsou pruhy jasně žlutého a modrého světla. Malba je provedena v expresivním stylu s viditelnými tahy štětcem.
Popis obrazu a klíčová slova byly vytvořeny umělou inteligencí, buďte prosím shovívaví.
Převládající barvy tohoto obrazu jsou pestrobarevné a jeho formát je na šířku. Reprodukci tohoto obrazu tiskneme na přání - můžete si zvolit rozměr i provedení reprodukce.
George Wesley Bellows (1882-1925) byl americký
realistický malíř. Během studií se věnoval baseballu a chtěl se stát jeho profesionálním hráčem. Přivydělával si však také jako ilustrátor. Školu nedokončil a odjel do New Yorku studovat umění pod vedením
Henriho Roberta, dalšího významného amerického umělce. V jeho obrazech vidíme často náměty zachycující dělnickou třídu New Yorku, jak se třeba lopotí s
Písečným vozem. Zasněžený obraz
stavby Pensylvánského nádraží je kontrastem obrazu předešlého. Zde si Bellows hraje se světlem a stínem. Jakožto sportovec nemohl ve svém repertoáru vynechat ani boxerské obrazy. Na obraze
Zápas v Sharkey zachytil pohyb nejen v ringu ale i v řadách diváků. Ve 20. letech 19. století studoval v Chicagu na Art Institute. Stáří prožil se svou rodinou ve Woodstocku. Zemřel na prasklý zánět pobřišnice. Jeho celoživotní práce jsou k vidění ve všech významných muzeích po celé Americe.