Popis zvoleného provedení
Tisk. Obraz vytiskneme na matný fotopapír papír HP o gramáži 270 g/m2. Tiskneme na špičkovém 9inkoustovém plotru HP Z9+. K motivu přidáváme 5 cm široký bílý okraj. Fotografie tiskneme na lesklý fotopapír.
Vybrat si můžete libovolný rozměr a volit jej s přesnosti 1 cm.


Více informací najdete v sekci
provedení obrazů.
Madame de Pompadour
Rok vzniku:
1756Na obraze je elegantně oblečená žena sedící v bohatě zdobeném interiéru. Je oděná do nápadné zelené šaty s ružovými květinami a růžovými stuhami. Vedle ní na podlaze sedí malý černý pes. V pozadí je zlatý dekor a nábytek zdobený řezbami. Žena má na hlavě ozdobu z květin a perel a v ruce drží knihu.
Popis obrazu a klíčová slova byly vytvořeny umělou inteligencí, buďte prosím shovívaví.
Boucher namaloval obraz Madame de Pompadour v roce 1756. Převládající barvy tohoto obrazu jsou pestrobarevné a jeho formát je na výšku. Reprodukci tohoto obrazu tiskneme na přání - můžete si zvolit rozměr i provedení reprodukce.
François Boucher (1703 – 1770). Byl francouzský malíř, jeden z hlavních představitelů rokokové malby. Pracoval i jako dvorní portrétista Madame de Pompadour. Byl též výborným kreslířem, jeho způsob kresby připomíná
Rubense a Watteaua. Podle některých pramenů vytvořil Boucher přes 10 000 kreseb a nepřeberné množství obrazů. V jeho vlastním díle hrají důležitou roli i gobelíny pro manufakturu v Beauvais. V Boucherově díle najdeme rozličná témata, jsou to mimo jiné portréty, historické a mytologické obrazy i pastorální scény. Jeho volba barev je rafinovaná, náměty jsou velmi smyslné a v portrétech jde Boucherovi především o elegantní pózu modelu, nikoli o psychologii. Díky těmto schopnostem byl Boucher považován za jednoho z nejlepších malířů své doby. Již v průběhu Boucherova života se ozývaly kritické hlasy, předhazující mu jeho vyumělkovanost a nepřirozenost. Jeden z nejhalasnějších kritiků Denis Diderot obvinil Bouchera z toho,že maluje ženy jako prostitutky a nadbíhá vkusu šlechty. Diderot se zapříčinil o to, že veřejnost Bouchera na konci života více odsuzovala než obdivovala.