Popis zvoleného provedení
Tisk. Obraz vytiskneme na matný fotopapír papír HP o gramáži 270 g/m2. Tiskneme na špičkovém 9inkoustovém plotru HP Z9+. K motivu přidáváme 5 cm široký bílý okraj. Fotografie tiskneme na lesklý fotopapír.
Vybrat si můžete libovolný rozměr a volit jej s přesnosti 1 cm.
Více informací najdete v sekci
provedení obrazů.
Molo, při pohledu od Sv. Marka
"Molo, při pohledu od Sv. Marka" (italsky "Molo visto da San Marco") je slavný obraz od
Giovanniho Antonia Canaletta. Canaletto byl známý svými precizními vedutami
Benátek , a tento obraz patří k jeho nejznámějším dílům. Náměstí je centrálním prostorem Benátek a bylo historicky důležité pro politický, náboženský a kulturní život města. Na obraze je vidět náměstí pokryté kamennými dlaždicemi, které odrážejí světelné odlesky. V pozadí vyniká slavná katedrála sv. Marka se svými charakteristickými kopulemi a sochami na vrcholu. Budovy kolem náměstí jsou elegantní a zdobené
architektonickými
detaily. Na náměstí jsou vidět postavy, které dodávají obrazu živost a pohyb. Můžete vidět šlechtice, obchodníky, měšťany a další osoby, které se scházejí na náměstí. Canaletto se známým pečlivým zachycením detailů dokázal vytvořit dojem realistického pohledu na toto slavné benátské místo.
Převládající barvy tohoto obrazu jsou pestrobarevné a jeho formát je podlouhlý. Reprodukci tohoto obrazu tiskneme na přání - můžete si zvolit rozměr i provedení reprodukce.
Canaletto (1697-1681) se narodil v Benátkách. Malířství ho, spolu s bratrem vyučil otec. Začínal jako malíř divadelních kulis. Ve volných chvílích maloval každodenní městský život. Když opustil otcovu dílnu, odjel za inspirací do Říma. Tam zdokonalil svou zálibu v malbě architektonických prvků. To můžeme vidět na jeho detailních
barokních obrazech
Benátek , kde je zachytil v období největší krásy a slávy. Canalettovy obrazy se díky obchodníkovi Josephovi Smithovi prodávali i do Anglie. Bohužel v roce 1740 naruší tento trh válka a příval britských turistů, putujících do Benátek, klesá. To přimělo Canaletta cestovat do Londýna, aby si klientelu udržel. Jeho díla však anglická kritika označila za opakující se, a byl označen za podvodníka. Pověst se mu napravit nepovedla a tak se vrátil zpět do Benátek, kde se stal členem akademie umění a maloval až do své smrti v roce 1768.