Popis zvoleného provedení
Tisk. Obraz vytiskneme na matný fotopapír papír HP o gramáži 270 g/m2. Tiskneme na špičkovém 9inkoustovém plotru HP Z9+. K motivu přidáváme 5 cm široký bílý okraj. Fotografie tiskneme na lesklý fotopapír.
Vybrat si můžete libovolný rozměr a volit jej s přesnosti 1 cm.


Více informací najdete v sekci
provedení obrazů.
Večeře v Emauzích
Rok vzniku:
1606Provedení:
NeznámáOriginál uložen:
Pinacoteca di Brera, Milan, ItalyRozměr originálu:
141x175 cm"Večeře v Emauzích" (Supper at Emmaus) je skutečně dílem italského
barokního malíře Caravaggia, jménem
Michelangelo Merisi da Caravaggio .
"Večeře v Emauzích" je
náboženský obraz z roku 1601, který zobrazuje biblický okamžik setkání Ježíše se dvěma svými učedníky na cestě do vesnice Emauz.
Na obraze můžete vidět scénu, kde Ježíš, po svém vzkříšení, usedá k večeři se dvěma učedníky. Ježíš je zobrazen v pozadí a s ním se nachází rozžhavený chléb. Jednomu z učedníků se osvětlujícím způsobem stále nejeví, kdo to je, zatímco druhý učedník ukazuje na Ježíše s náznakem poznání.
Caravaggio využil světlo a stín tak, aby vytvořil dramatický efekt. Tmavý pozadí zdůrazňuje osvětlenou postavu Ježíše a chleba na stole, což přitahuje pozornost diváka. Caravaggio se vyznačoval svým schopným zachytit dramatické okamžiky a předávat emoce prostřednictvím světla a stínu.
Caravaggio namaloval obraz Večeře v Emauzích v roce 1606. Převládající barvy tohoto obrazu jsou tmavé barvy a jeho formát je na šířku. Rozměr originálu je 141x175 cm. Umístěním originálu obrazu je Pinacoteca di Brera, Milan, Italy. Reprodukci tohoto obrazu tiskneme na přání - můžete si zvolit rozměr i provedení reprodukce.
Caravaggio (Michalengelo Merisi) (1571 – 1610). Italský
barokní malíř, který za svůj krátký život výrazně ovlivnil barokní malířství. Narodil se v rodině architekta ve městě Caravaggio. Nerozvážný dobrodruh, který rád provokoval a pohrával si s osudem. Ve svých raných dílech dával přednost
realismu. Pracoval se světlem a stínem, kombinoval přírodní a architektonické prvky. Dramatických výjevů (a jeho obrazy jsou velmi dramatické) dosahoval až hyperrealismem a působivým použitím světla a stínů. Intenzivní boční světlo, které začal používat, mu pomáhalo přidávat barvám na intenzitě a propojovat kompozici do jednoho celku. Světlo, intenzivní barvy, výběr motivů (často s výskytem smrti) jsou základními kameny jeho díla, které nesmazatelně ovlivnilo dějiny umění.