Popis zvoleného provedení
Tisk. Obraz vytiskneme na matný fotopapír papír HP o gramáži 270 g/m2. Tiskneme na špičkovém 9inkoustovém plotru HP Z9+. K motivu přidáváme 5 cm široký bílý okraj. Fotografie tiskneme na lesklý fotopapír.
Vybrat si můžete libovolný rozměr a volit jej s přesnosti 1 cm.


Více informací najdete v sekci
provedení obrazů.
Útesy v Etretatu
Rok vzniku:
1869Provedení:
olej na plátněOriginál uložen:
Van der Heydt Museum, Wuppertal, GermanyRozměr originálu:
114 x 93Na obraze je vidět malebnou přímořskou krajinu s vysokými skalnatými útesy, které se tyčí nad pláží. Uprostřed skal je patrný otvor, který vytváří přirozenou skalní bránu. Na písčitém pobřeží jsou viditelné dřevěné rybářské lodě, jedna převrácená a druhá ve stoje. V levé části obrázku se nachází vkusně umístěný skalní převis s otvory, který mohl sloužit jako úkryt nebo úložiště. Obloha je částečně zamračená, ale sluneční světlo proniká mraky a ozařuje scénerii. Celkově působí obraz klidně a pohodově.
Popis obrazu a klíčová slova byly vytvořeny umělou inteligencí, buďte prosím shovívaví.
Převládající barvy tohoto obrazu jsou pestrobarevné a jeho formát je na šířku. Rozměr originálu je 114 x 93. Umístěním originálu obrazu je Van der Heydt Museum, Wuppertal, Germany. Reprodukci tohoto obrazu tiskneme na přání - můžete si zvolit rozměr i provedení reprodukce.
Gustave Courbet (1819 – 1877). Francouzský malíř považovaný za vůdčí postavu francouzského malířského
realismu 19. století. V roce 1839 odešel na studia práv do Paříže, místo toho se věnoval malířství (kopíroval díla španělských, benátských a nizozemských mistrů). Jeho prvním úspěchem byl Salon v roce 1849, kdy dostal zlatou medaili za obraz Odpoledne v Ornans. Courbet se inspiroval
holandskými mistry (
Rembrandt, Hals a další). Svůj vliv měl i Giorgion a
Tizian. V počátku jeho dráhy byl na výsluní strohými pravidly svázaný akademismus, který byl však pro jeho svobodomyslnou povahu příliš striktní. Maloval proto po vzoru
romantiků (
Delacroix, Géricault. S obrazem Pohřeb v Ornans, na němž zachytil pohřeb dědečka, se však od
romantickýromantismu odklonil a je od té doby považován za
realistického malíře.