Popis zvoleného provedení
Tisk. Obraz vytiskneme na matný fotopapír papír HP o gramáži 270 g/m2. Tiskneme na špičkovém 9inkoustovém plotru HP Z9+. K motivu přidáváme 5 cm široký bílý okraj. Fotografie tiskneme na lesklý fotopapír.
Vybrat si můžete libovolný rozměr a volit jej s přesnosti 1 cm.


Více informací najdete v sekci
provedení obrazů.
Four Horsemen of the Apocalypse
Rok vzniku:
1498Provedení:
dřevořezbaOriginál uložen:
soukromá sbírkaRozměr originálu:
-Čtyři jezdci apokalypsy jsou nám známí z
biblického textu Zjevení Jana, který je součástí Nového zákona.
Albrecht Dürer, slavný německý
renesanční umělec, vytvořil sérii dřevořezů na toto téma kolem roku 1497-1498. Jedná se o jednu z jeho nejznámějších prací a je známá svým detailním zpracováním a expresivním vyjádřením tématu apokalypsy. V tomto díle Dürer zobrazil čtyři jezdce na koních, kteří představují čtyři různé apokalyptické jevy. Každý jezdec je spojen s jedním z čtyř jízd apokalypsy, jak jsou popsány v knize Zjevení:
Tento jezdec představuje vítězství a dobytí. Drží luk a má korunu na hlavě. Má sílu, která mu umožňuje ovládat svět. Tento jezdec symbolizuje válku a násilí. Drží meč a má moc vyvolat konflikty a konfrontace. Tento jezdec je známý jako hlad nebo smrt. Drží váhu a obilí, což naznačuje hladomor a smrt v důsledku nedostatku potravy. Tento jezdec symbolizuje smrt a zkázu. Drží sekeru a jezdecká zvířata jdou za ním, což představuje smrt a pekelnou říši.
Dürer namaloval obraz Four Horsemen of the Apocalypse v roce 1498. Převládající barvy tohoto obrazu jsou do zelena a jeho formát je na výšku. Obraz je umístěn v soukromé sbírce. Reprodukci tohoto obrazu tiskneme na přání - můžete si zvolit rozměr i provedení reprodukce.
Albrecht Dürer (1471 – 1528). Německý malíř jehož dílo vznikalo v období velkých společenských hnutích spojených s reformací. Představuje zlomový okamžik německé gotiky. Jeho tvořivost, energičnost a citlivost vedly ke vzniku bohatého a dokonalého umění. Kontakt s italskými umělci mu umožnil přenést inspiraci
renesancí (humanismus, řecko-římský klasicismus, středomořské jasné barvy, atd.) do vrcholící německé gotiky.