Popis zvoleného provedení
Tisk. Obraz vytiskneme na matný fotopapír papír HP o gramáži 270 g/m2. Tiskneme na špičkovém 9inkoustovém plotru HP Z9+. K motivu přidáváme 5 cm široký bílý okraj. Fotografie tiskneme na lesklý fotopapír.
Vybrat si můžete libovolný rozměr a volit jej s přesnosti 1 cm.


Více informací najdete v sekci
provedení obrazů.
Studie pro autoportrét s rukavicemi
Rok vzniku:
1498Provedení:
olej na dřevěOriginál uložen:
Galleria degli Uffizi, Florence, ItalyRozměr originálu:
neuvedenStudie pro autoportrét s rukavicemi sloužila
Dürerovi jako příprava na pozdější Autoportrét ve 26, na kterém je pozměněno jen několik detailů. Výsledný autoportrét je
Dürerovým druhým dílem tohoto typu z celkem tří autoportrétů, na kterých se ztvárnil. Prvním je
Autoportrét s bodlákem z roku 1493. Dva roky po druhém autoportrétu, v roce 1490, vytvořil svůj poslední autoportrét,
Autoportrét ve věku dvacet osm let, na kterém působí dospěleji a rozumněji. Ve Studii pro autoportrét s rukavicemi se autor zobrazuje jako muž s jistým druhem postavením, které si automaticky přisuzoval na základě svých schopností. Na tváři nese lehce arogantní a povýšený výraz, který prozrazuje jeho sebevědomí a jistotu vlastními schoponostmi. Historici tvrdí, že
Dürer prožíval mládí nezodpovědně a dobrodružně. Jeho postava téměř úplně zaplňuje plátno - od čepice, která sahá téměř po horní okraj, až po pravou ruku, která tvoří spodní hranici obrazu.
Dürer namaloval obraz Studie pro autoportrét s rukavicemi v roce 1498. Převládající barvy tohoto obrazu jsou tmavé barvy a jeho formát je na výšku. Rozměr originálu je neuveden. Umístěním originálu obrazu je Galleria degli Uffizi, Florence, Italy. Reprodukci tohoto obrazu tiskneme na přání - můžete si zvolit rozměr i provedení reprodukce.
Albrecht Dürer (1471 – 1528). Německý malíř jehož dílo vznikalo v období velkých společenských hnutích spojených s reformací. Představuje zlomový okamžik německé gotiky. Jeho tvořivost, energičnost a citlivost vedly ke vzniku bohatého a dokonalého umění. Kontakt s italskými umělci mu umožnil přenést inspiraci
renesancí (humanismus, řecko-římský klasicismus, středomořské jasné barvy, atd.) do vrcholící německé gotiky.