Popis zvoleného provedení
Tisk. Obraz vytiskneme na matný fotopapír papír HP o gramáži 270 g/m2. Tiskneme na špičkovém 9inkoustovém plotru HP Z9+. K motivu přidáváme 5 cm široký bílý okraj. Fotografie tiskneme na lesklý fotopapír.
Vybrat si můžete libovolný rozměr a volit jej s přesnosti 1 cm.


Více informací najdete v sekci
provedení obrazů.
Zvěstování
Rok vzniku:
1934-6Provedení:
olej na plátněOriginál uložen:
National Gallery of Art, Washington DC, USARozměr originálu:
34,1x90,2 cmInspirací pro vytvoření obrazu Zvěstování se stal biblický příbeh o zvěstování Ježíšova narození od svatého Lukáše. Původně bylo plátno pravděpodobně součastí triptychu. Všechyn objekty na obraze působí, jakoby skutečně měly svou váhu a členitý povrch.
Jan van Eyck stvořil úžasnou hru světla a stínu, navíc se mu neuvěřitelným způsobem podařilo naznačit rozdíly mezi hladkými a drsnými materiály. Dílo je protkané náboženskými symboly, které promlouvají skrz každý detail a umocňují poselství zvěstování i určitou kontinuitu mezi Starým a Novým zákonem.
Eyck namaloval obraz Zvěstování v roce 1934-6. Převládající barvy tohoto obrazu jsou pestrobarevné a jeho formát je vysoký. Rozměr originálu je 34,1x90,2 cm. Umístěním originálu obrazu je National Gallery of Art, Washington DC, USA. Reprodukci tohoto obrazu tiskneme na přání - můžete si zvolit rozměr i provedení reprodukce.
Jan van Eyck nebo Johannes de Eyck (cca 1385 – 1441). Nizozemský malíř považovaný za jednoho z největších malířů pozdního středověku. Od svých 30 let začal klást důraz na pravdivost svých obrazů, čímž se rozešel s konvencemi tehdejšího gotického malířství, které realitu idealizovalo. Jeho naturalismus a
realismus dal brzy vyrůst vlámské malířské škole, k níž patřil např.
Bosch nebo
Pieter Brueghel,
van Dyck či
Rembrandt. Eyck experimentoval s technikou, zajímalo se o teorii světla (začal proto používat jasnějších a sytějších barev). Stál za rozšířením a zásadním vylepšením olejových barev. Jeho
Manželé Arnolfini nebo také “Podobizna Giovanniho Arnolfini a jeho ženy" patří mezi nejoriginálnější díla své doby. Jde o olej na dubovém dřevě, zobrazující manžele žijící ve vlámském městě Bruges.