Popis zvoleného provedení
Tisk. Obraz vytiskneme na matný fotopapír papír HP o gramáži 270 g/m2. Tiskneme na špičkovém 9inkoustovém plotru HP Z9+. K motivu přidáváme 5 cm široký bílý okraj. Fotografie tiskneme na lesklý fotopapír.
Vybrat si můžete libovolný rozměr a volit jej s přesnosti 1 cm.


Více informací najdete v sekci
provedení obrazů.
Pan a paní Hallettovi (Ranní procházka)
Rok vzniku:
1785Obraz zobrazuje elegantní pár ze 18. století v přírodním prostředí. Dáma je oblečena v dlouhých šatech se širokým kloboukem a má nápadně nalíčený obličej. Vedle ní stojí muž v obleku se zvýrazněným límcem, kratšími kalhotami a s punčochami. Obě postavy mají pečlivě upravené vlasy. U nohou damy je pes, který se zdá být částí jejího společenského statusu. Stylově se jedná o období rokoka s důrazem na eleganci a společenské postavení.
Popis obrazu a klíčová slova byly vytvořeny umělou inteligencí, buďte prosím shovívaví.
Gainsborough namaloval obraz Pan a paní Hallettovi (Ranní procházka) v roce 1785. Převládající barvy tohoto obrazu jsou tmavé barvy a jeho formát je na výšku. Reprodukci tohoto obrazu tiskneme na přání - můžete si zvolit rozměr i provedení reprodukce.
Thomas Gainsborough (1727-1788) byl představitelem
romantismu v Anglii. Pocházel z rodiny tkalce. Stejně jako on byli i jeho braři nadaní v různých oborech. Např. jeho bratr Humphrey se podílel na fakultě mechaniky na způsobu kondenzace páry ve speciální nádobě. Z tohoto projektu později čerpal James Watt. Sám Thomas studoval umění v Londýně. Oženil se a rodinu živil z prodeje svých krajinek. Ty se však v té době, i přes jejich osobitý charakter, příliš dobře neprodávaly. Proto se vrátil do rodného Sudbury v Sulffolku, kde maloval portréty, např. zvěčnil neznámého
důstojníka 4. pěšího pluku. Po několika letech protloukání se přestěhoval i s rodinou do Bathu kde zkoumal techniku
van Dycka. Začal malovat portréty známých a vlivných lidí na výstavy, což mu přineslo národní věhlas. Nakonec byl vyzván, aby se v roce 1769 stal zakládající členem Královské akademie. Nevedlo se mu špatně, a proto se mohl přestěhovat do Londýna, kde po dalších 10 let pokračoval v malování portrétů. Zlom přišel v roce 1780, kdy dostal zakázku od krále Jiřího III. To zapříčinilo i zlepšení jeho vztahů v Královské akademii. Přesto, že zůstal oblíbeným královským malířem, ve stáří se uchýlil k poklidným krajinkám. Ve věku 61 let zemřel na rakovinu a byl pohřben v kostele Sv. Anny. Jeho obrazy jsou dnes hodně ceněny v aukcích draženy za horentní částky.