Popis zvoleného provedení
Tisk. Obraz vytiskneme na matný fotopapír papír HP o gramáži 270 g/m2. Tiskneme na špičkovém 9inkoustovém plotru HP Z9+. K motivu přidáváme 5 cm široký bílý okraj. Fotografie tiskneme na lesklý fotopapír.
Vybrat si můžete libovolný rozměr a volit jej s přesnosti 1 cm.


Více informací najdete v sekci
provedení obrazů.
Saramaru Dayu - from the series 100 Poems by 100 Poets
Rok vzniku:
1835Provedení:
kolorovaná dřevorytinaOriginál uložen:
Fitzwilliam Museum, University of Cambridge, UKRozměr originálu:
26x38 cmObrázek znázorňuje tradiční japonskou krajinku vytvořenou ve stylu ukiyo-e. Jsou na něm vidět lidé na cestě, nesoucí na zádech balíky. Scenerie obsahuje horskou krajinu, řeku a několik tradicionálních dřevěných budov s doškovou střechou. Styl kresby a barvy poukazují na historický charakter a klidnou atmosféru obrazu. V pozadí můžeme vidět ručně psané japonské znaky.
Popis obrazu a klíčová slova byly vytvořeny umělou inteligencí, buďte prosím shovívaví.
Hokusai namaloval obraz Saramaru Dayu - from the series 100 Poems by 100 Poets v roce 1835. Převládající barvy tohoto obrazu jsou pestrobarevné a jeho formát je na šířku. Rozměr originálu je 26x38 cm. Umístěním originálu obrazu je Fitzwilliam Museum, University of Cambridge, UK. Reprodukci tohoto obrazu tiskneme na přání - můžete si zvolit rozměr i provedení reprodukce.
Katsushika Hokusai (1760-1849). Japonský umělec, malíř ukiyo-e („obrazů prchavého světa“) a ilustrátor dnes známý hlavně svojí sérií 36 pohledů na horu Fudži. Narodil se ve městě Edo (dnes Tokyo). Nejčastěji používal techniky dřevořezby, která byla následně barvami přenášena na papír nebo hedvábí. Technika vznikla v 8. století v Číně a od 17. století se začala šířit v Japonsku. S její pomocí byli zachycováni úředníci, život bohatších vrstev, města, cestování, apod. Nejznámějším představitelem této série je obraz s názvem
The Great Wave of Kanagawa (Velká vlna v Kanagawě). Tato dřevorytina byla vytištěna v cca 5000 kopiích (proto jsou k dispozici různé verze tohoto obrazu). Obraz nezachycuje tsunami, ale okinami - doslova přeložena vlnu na otevřeném moři. Hokusai studoval japonská, čínská, francouzská a holandská výtvarná díla a vypracoval si svůj osobitý styl, se kterým prorazil tradiční a zažité představy o tehdejším japonském malířství. Jeho dílo mělo vliv i celosvětový – ovlivnilo zejména
impresionisty.