Popis zvoleného provedení
Tisk. Obraz vytiskneme na matný fotopapír papír HP o gramáži 270 g/m2. Tiskneme na špičkovém 9inkoustovém plotru HP Z9+. K motivu přidáváme 5 cm široký bílý okraj. Fotografie tiskneme na lesklý fotopapír.
Vybrat si můžete libovolný rozměr a volit jej s přesnosti 1 cm.


Více informací najdete v sekci
provedení obrazů.
Ad Marginem
Rok vzniku:
1930Provedení:
vodové barvyOriginál uložen:
Offentliche Kunstsammlung, Basel, SwitzerlandRozměr originálu:
46 x 36 cmAd Marginem neboli Na okraji je obrazem
Paula Klee, který využívá často záhadných symbolů k vyjádření svých pocitů. Konkrétně v tomto díle se rostliny, zvířata a další tvary vytlačené na samý okraj plátna vydávají na setkání s tmavým sluncem, které okupuje střed obrazu. Neuvěřitelný svět zdaleka, zachvácený, pokrytý rzí a lišejníkem a znečištěný skvrnami se probouzí k životu a čerpá sílu ze svitu slunce. Původní obraz vzniká v roce 1930, kdy
Klee vyučuje na škole Bauhaus ve Weimaru. Po návratu zpět do Bernu obraz v letech 1935 a 1936 přepracovává. Závoj melancholie, který se rozprostírá přes celé dílo, je odrazem jak změny prostředí, tak změny jeho pocitů a nálady.
Klee namaloval obraz Ad Marginem v roce 1930. Převládající barvy tohoto obrazu jsou do žluta a jeho formát je na výšku. Rozměr originálu je 46 x 36 cm. Umístěním originálu obrazu je Offentliche Kunstsammlung, Basel, Switzerland. Reprodukci tohoto obrazu tiskneme na přání - můžete si zvolit rozměr i provedení reprodukce.
Paul Klee (1879 – 1940). Od dětství se věnoval hudbě a malbě a jak je zřejmé nakonec se rozhodl pro malbu - jeho obrazy patří mezi ceněná umělecká díla. V Mnichově se stýkal s
Kandinskym,
Franz Marcem a ostatními umělci tehdejší avantgardy. Seznámil se zde také s budoucí ženou, pianistkou Lily Stumpf. Jeho dílo je spojováno s
expresionismem,
kubismem a
surrealismem. Byl jedním ze čtveřice Die Blaue Vier (s Kandinskym, Feiningerem a Jawlenskym). Učil v
Bauhausu a na Dűsseldorfské akademii až do roku 1933, kdy nacisté prohlásili jeho obrazy za výplod nemocné duše a celou tvorbu označili za degenerované umění. Klee byl nesmírně pracovitý a po své smrti zanechal ve Švýcarsku na 8926 děl. Kleeho malby jsou křehké, citlivé v použití barev (v míchání barev patřil mezi světové mistry) a s častými odkazy na poezii, hudbu a sny.