Popis zvoleného provedení
Tisk. Obraz vytiskneme na matný fotopapír papír HP o gramáži 270 g/m2. Tiskneme na špičkovém 9inkoustovém plotru HP Z9+. K motivu přidáváme 5 cm široký bílý okraj. Fotografie tiskneme na lesklý fotopapír.
Vybrat si můžete libovolný rozměr a volit jej s přesnosti 1 cm.


Více informací najdete v sekci
provedení obrazů.
Zahrada
"Zahrada" (německy "Garten") od
Paula Klee je olejomalba na plátno, vytvořená v roce 1926. Toto dílo patří do období, kdy se Klee zajímal o
abstraktní umění a geometrické tvary. "Zahrada" je typickým příkladem abstraktního umění. Klee v tomto období často pracoval s geometrickými tvary a abstraktními vzory. Obraz je plný geometrických tvarů, jako jsou kruhy, čtverce, trojúhelníky a oblouky. Tyto tvary jsou pečlivě uspořádány a stávají se základem kompozice. V obrazu lze rozpoznat spojení mezi organickými a technickými prvky. Geometrické tvary mohou evokovat květiny, rostliny nebo struktury zahrady, zatímco barvy připomínají technické aspekty.
Klee pracuje se strukturou a rovnováhou, aby vytvořil harmonický vizuální dojem. Tvarové prvky jsou pečlivě uspořádány a vzájemně provázané. Interpretace tohoto obrazu může být různorodá. Abstraktní prvky mohou představovat myšlenky a pocity, a divák si může vytvořit vlastní význam z tohoto abstraktního díla. Paul Klee byl aktivním umělcem během modernistické éry a "Zahrada" odráží jeho zájem o nové umělecké směry a experimentaci s abstraktním uměním.
Převládající barvy tohoto obrazu jsou pestrobarevné a jeho formát je na šířku. Reprodukci tohoto obrazu tiskneme na přání - můžete si zvolit rozměr i provedení reprodukce.
Paul Klee (1879 – 1940). Od dětství se věnoval hudbě a malbě a jak je zřejmé nakonec se rozhodl pro malbu - jeho obrazy patří mezi ceněná umělecká díla. V Mnichově se stýkal s
Kandinskym,
Franz Marcem a ostatními umělci tehdejší avantgardy. Seznámil se zde také s budoucí ženou, pianistkou Lily Stumpf. Jeho dílo je spojováno s
expresionismem,
kubismem a
surrealismem. Byl jedním ze čtveřice Die Blaue Vier (s Kandinskym, Feiningerem a Jawlenskym). Učil v
Bauhausu a na Dűsseldorfské akademii až do roku 1933, kdy nacisté prohlásili jeho obrazy za výplod nemocné duše a celou tvorbu označili za degenerované umění. Klee byl nesmírně pracovitý a po své smrti zanechal ve Švýcarsku na 8926 děl. Kleeho malby jsou křehké, citlivé v použití barev (v míchání barev patřil mezi světové mistry) a s častými odkazy na poezii, hudbu a sny.