Popis zvoleného provedení
Tisk. Obraz vytiskneme na matný fotopapír papír HP o gramáži 270 g/m2. Tiskneme na špičkovém 9inkoustovém plotru HP Z9+. K motivu přidáváme 5 cm široký bílý okraj. Fotografie tiskneme na lesklý fotopapír.
Vybrat si můžete libovolný rozměr a volit jej s přesnosti 1 cm.
Více informací najdete v sekci
provedení obrazů.
Cesta kvetoucím pole poblíž Ile Saint-Martin ve Vetheuil
Rok vzniku:
1880Provedení:
olej na plátněOriginál uložen:
Metropolitan Museum of Art, New York, USARozměr originálu:
80x60 cmObraz z roku 1880 představuje výhled na sluncem zalité pole vlčích máků, skrz které se vine drobná cestička mířící do vesnice, znázorněné v prostřední linii obrazu. Ačkoliv se krajina zdá jednolitá, maloval ji
Monet z ostrůvku na řece Seině. Při pozorném zkoumání je možné spatřit odlesky vody ve stínech topolů. Krom obsáhlého názvu Cesta kvetoucím polem poblíž Ile Saint-Martin ve Vétheuil věnoval
Monet obrazu i jeden kratší - Výhled na Vétheuil. Z okolí malebné vesnice, ve které si slavný impresionista v roce 1878 pořídil dům, pochází i řada dalších
krajinek ze slunného léta 1880.
Monet namaloval obraz Cesta kvetoucím pole poblíž Ile Saint-Martin ve Vetheuil v roce 1880. Převládající barvy tohoto obrazu jsou do zelena a jeho formát je na výšku. Rozměr originálu je 80x60 cm. Umístěním originálu obrazu je Metropolitan Museum of Art, New York, USA. Reprodukci tohoto obrazu tiskneme na přání - můžete si zvolit rozměr i provedení reprodukce.
Claude Oscar Monet (1840 – 1926). Rodilý Pařížan, který důsledně rozpracoval myšlenky
impresionismu. Monet takřka vědecky studoval působení světla na různé objekty. Věnoval se tzv. přechodným stavům, rychle ho to přivedlo k práci s barvou a světlem, jeho obrazy působí na diváka již od prvního dojmu. Tvorbou v plenéru a malováním námětů, na kterých bylo pouze zvláštní světlo, otevřel cestu počátkům moderní malby. Monetův obraz
Imprese, východ slunce z roku 1874, dal nejen jméno celému malířskému směru, ale Monetovi zajistil místo mezi nejlepšími malíři všech dob. Jednu dobu pobýval v Londýně a tehdy vznikly jeho slavné studie
anglického parlamentu (Monet si kladl otázku „Jak mohli angličtí malíři malovat parlament, když na něj pro mlhu není vidět?“). V
Giverny, které se stalo jeho oblíbeným útočištěm po smrti ženy, maloval motivy ze své zahrady a oblíbenou sérii
leknínů. Vodní svět poetický a tajemný jako prvotní ráj.