Popis zvoleného provedení
Tisk. Obraz vytiskneme na matný fotopapír papír HP o gramáži 270 g/m2. Tiskneme na špičkovém 9inkoustovém plotru HP Z9+. K motivu přidáváme 5 cm široký bílý okraj. Fotografie tiskneme na lesklý fotopapír.
Vybrat si můžete libovolný rozměr a volit jej s přesnosti 1 cm.


Více informací najdete v sekci
provedení obrazů.
Hotel Trouville
Během léta roku 1870, na prahu francouzsko-pruské války, zůstal
Claude Monet v Trouville s mladou manželkou Camille krátce po jejich svatbě dne 28. června. Hotel des Roches Noires v Trouville reflektuje přímořskou eleganci vyšší buržoazie Druhého císařství, podobně jako mnoho obrazů
Eugèna Boudina , jehož vliv na mladého Moneta byl výrazný. Přesto Monetovo zpracování odhaluje vlastní originalitu a je výtečným příkladem jeho odvážné malířské techniky. Lehký a náznakový tah štětce vytváří dojem pohybu vlaječek a oživuje oblohu s nejasnými obrysy mraků. Vertikální formát dále zdůrazňuje kontrast mezi statickými postavami v dolní části plátna a pohybujícími se prvky, které podléhají větru, v horní části. Vlajka v popředí zaujímá zvláštní pozornost díky červeným a bílým pruhům, malovaným volným štětcem. Toto dílo často evokuje Prousta, i když společnost zobrazená Monetem je minimálně o jednu generaci starší než ta, kterou představoval románový spisovatel, i když Hôtel des Roches Noires byl jedním z modelů pro velký Hôtel de Balbec.
Převládající barvy tohoto obrazu jsou do modra a jeho formát je na výšku. Reprodukci tohoto obrazu tiskneme na přání - můžete si zvolit rozměr i provedení reprodukce.
Claude Oscar Monet (1840 – 1926). Rodilý Pařížan, který důsledně rozpracoval myšlenky
impresionismu. Monet takřka vědecky studoval působení světla na různé objekty. Věnoval se tzv. přechodným stavům, rychle ho to přivedlo k práci s barvou a světlem, jeho obrazy působí na diváka již od prvního dojmu. Tvorbou v plenéru a malováním námětů, na kterých bylo pouze zvláštní světlo, otevřel cestu počátkům moderní malby. Monetův obraz
Imprese, východ slunce z roku 1874, dal nejen jméno celému malířskému směru, ale Monetovi zajistil místo mezi nejlepšími malíři všech dob. Jednu dobu pobýval v Londýně a tehdy vznikly jeho slavné studie
anglického parlamentu (Monet si kladl otázku „Jak mohli angličtí malíři malovat parlament, když na něj pro mlhu není vidět?“). V
Giverny, které se stalo jeho oblíbeným útočištěm po smrti ženy, maloval motivy ze své zahrady a oblíbenou sérii
leknínů. Vodní svět poetický a tajemný jako prvotní ráj.