Popis zvoleného provedení
Tisk. Obraz vytiskneme na matný fotopapír papír HP o gramáži 270 g/m2. Tiskneme na špičkovém 9inkoustovém plotru HP Z9+. K motivu přidáváme 5 cm široký bílý okraj. Fotografie tiskneme na lesklý fotopapír.
Vybrat si můžete libovolný rozměr a volit jej s přesnosti 1 cm.
Více informací najdete v sekci
provedení obrazů.
Květiny ve Veuil
Monet žil v období od roku 1878 do 1881 ve Vétheuil, což bylo důležité období jeho tvorby.
Obraz zachycuje krásné záhony plné
květin , což bylo oblíbené téma Monetovy tvorby v této době. Jeho květiny byly obvykle pestrobarevné a různorodé. Monet používal svůj charakteristický
impresionistický štětec, který dovoluje divákovi vnímat obraz jako celek a přitom zachycovat světelné odlesky a atmosféru.
Jasná a sytá barevnost by mohla být klíčovým prvkem. Monet byl známý tím, že experimentoval s barvami a zachycoval různé odstíny světla v různých časech dne. Monet by se pravděpodobně snažil zachytit nejenom krásu květin, ale i okolní prostředí a atmosféru. Jeho práce často evokují klidnou a harmonickou atmosféru. Monet často hledal různé pohledy a kompoziční uspořádání. Můžeme očekávat, že květiny jsou umístěny tak, aby vytvářely esteticky příjemný obraz.
Převládající barvy tohoto obrazu jsou pestrobarevné a jeho formát je podlouhlý. Reprodukci tohoto obrazu tiskneme na přání - můžete si zvolit rozměr i provedení reprodukce.
Claude Oscar Monet (1840 – 1926). Rodilý Pařížan, který důsledně rozpracoval myšlenky
impresionismu. Monet takřka vědecky studoval působení světla na různé objekty. Věnoval se tzv. přechodným stavům, rychle ho to přivedlo k práci s barvou a světlem, jeho obrazy působí na diváka již od prvního dojmu. Tvorbou v plenéru a malováním námětů, na kterých bylo pouze zvláštní světlo, otevřel cestu počátkům moderní malby. Monetův obraz
Imprese, východ slunce z roku 1874, dal nejen jméno celému malířskému směru, ale Monetovi zajistil místo mezi nejlepšími malíři všech dob. Jednu dobu pobýval v Londýně a tehdy vznikly jeho slavné studie
anglického parlamentu (Monet si kladl otázku „Jak mohli angličtí malíři malovat parlament, když na něj pro mlhu není vidět?“). V
Giverny, které se stalo jeho oblíbeným útočištěm po smrti ženy, maloval motivy ze své zahrady a oblíbenou sérii
leknínů. Vodní svět poetický a tajemný jako prvotní ráj.