Popis zvoleného provedení
Tisk. Obraz vytiskneme na matný fotopapír papír HP o gramáži 270 g/m2. Tiskneme na špičkovém 9inkoustovém plotru HP Z9+. K motivu přidáváme 5 cm široký bílý okraj. Fotografie tiskneme na lesklý fotopapír.
Vybrat si můžete libovolný rozměr a volit jej s přesnosti 1 cm.
Více informací najdete v sekci
provedení obrazů.
Monetova zahrada v Argenteuil
Rok vzniku:
1873Provedení:
olej na plátněOriginál uložen:
National Gallery of Art, Washington DC, USARozměr originálu:
82,5 x 61 cmNa obraze můžeme pozorovat další z mnoha
Monetových ztvárnění přírody v Argenteuil, vesnice na pravém břehu Seiny nedaleko od Paříže, kde
Monet se svou rodinou bydlel v letech 1871 až 1877. Tentokrát máme možnost nahlédnout přímo do jeho zahrady, která byla velmi dobře udržovaná, ale velkolepostí je pouhým drobným předchůdcem slavné
Monetovy zahrady v Giverny. Obraz pochází z období, kdy byl malíř s rodinou finančně zabezpečen, neboť se mu podařilo prodat několik obrazů pařížskému obchodníkovi s uměním, Paulu Durand-Ruelovi.
Monet namaloval obraz Monetova zahrada v Argenteuil v roce 1873. Převládající barvy tohoto obrazu jsou pestrobarevné a jeho formát je na šířku. Rozměr originálu je 82,5 x 61 cm. Umístěním originálu obrazu je National Gallery of Art, Washington DC, USA. Reprodukci tohoto obrazu tiskneme na přání - můžete si zvolit rozměr i provedení reprodukce.
Claude Oscar Monet (1840 – 1926). Rodilý Pařížan, který důsledně rozpracoval myšlenky
impresionismu. Monet takřka vědecky studoval působení světla na různé objekty. Věnoval se tzv. přechodným stavům, rychle ho to přivedlo k práci s barvou a světlem, jeho obrazy působí na diváka již od prvního dojmu. Tvorbou v plenéru a malováním námětů, na kterých bylo pouze zvláštní světlo, otevřel cestu počátkům moderní malby. Monetův obraz
Imprese, východ slunce z roku 1874, dal nejen jméno celému malířskému směru, ale Monetovi zajistil místo mezi nejlepšími malíři všech dob. Jednu dobu pobýval v Londýně a tehdy vznikly jeho slavné studie
anglického parlamentu (Monet si kladl otázku „Jak mohli angličtí malíři malovat parlament, když na něj pro mlhu není vidět?“). V
Giverny, které se stalo jeho oblíbeným útočištěm po smrti ženy, maloval motivy ze své zahrady a oblíbenou sérii
leknínů. Vodní svět poetický a tajemný jako prvotní ráj.