Popis zvoleného provedení
Tisk. Obraz vytiskneme na matný fotopapír papír HP o gramáži 270 g/m2. Tiskneme na špičkovém 9inkoustovém plotru HP Z9+. K motivu přidáváme 5 cm široký bílý okraj. Fotografie tiskneme na lesklý fotopapír.
Vybrat si můžete libovolný rozměr a volit jej s přesnosti 1 cm.


Více informací najdete v sekci
provedení obrazů.
Paní Monetová a její syn
Rok vzniku:
1875Provedení:
olej na plátněOriginál uložen:
National Gallery of Art, Washington DC, USARozměr originálu:
100x81 cmMimo oficiální název Paní Monetová a její syn bývá obraz občas zkráceně nazýván jen Procházka.
Monet zde ztvárňuje svou první ženu Camille a svého sedmiletého syna Jeana na výletě po okolí Argenteuil, kde společně bydleli v letech 1871 až 1877. Barevné skvrny a rychlé tahy štětce prozrazují rychlost s jakou
Monet tento obraz vypracovává. Závoj paní Monetové, její šaty i jasně zelená tráva vlají ve větru. Na vnitřní straně slunečníku se odráží travní porost. Celá kompozice je pojata zespodu - žena stojí proti polojasnému nebi, chlapec je mnohem více v pozadí a můžeme ho vidět až od pasu nahoru, což naznačuje, že paní Monetová zřejmě stojí na kopečku.
Monet namaloval obraz Paní Monetová a její syn v roce 1875. Převládající barvy tohoto obrazu jsou pestrobarevné a jeho formát je na výšku. Rozměr originálu je 100x81 cm. Umístěním originálu obrazu je National Gallery of Art, Washington DC, USA. Reprodukci tohoto obrazu tiskneme na přání - můžete si zvolit rozměr i provedení reprodukce.
Claude Oscar Monet (1840 – 1926). Rodilý Pařížan, který důsledně rozpracoval myšlenky
impresionismu. Monet takřka vědecky studoval působení světla na různé objekty. Věnoval se tzv. přechodným stavům, rychle ho to přivedlo k práci s barvou a světlem, jeho obrazy působí na diváka již od prvního dojmu. Tvorbou v plenéru a malováním námětů, na kterých bylo pouze zvláštní světlo, otevřel cestu počátkům moderní malby. Monetův obraz
Imprese, východ slunce z roku 1874, dal nejen jméno celému malířskému směru, ale Monetovi zajistil místo mezi nejlepšími malíři všech dob. Jednu dobu pobýval v Londýně a tehdy vznikly jeho slavné studie
anglického parlamentu (Monet si kladl otázku „Jak mohli angličtí malíři malovat parlament, když na něj pro mlhu není vidět?“). V
Giverny, které se stalo jeho oblíbeným útočištěm po smrti ženy, maloval motivy ze své zahrady a oblíbenou sérii
leknínů. Vodní svět poetický a tajemný jako prvotní ráj.