Popis zvoleného provedení
Tisk. Obraz vytiskneme na matný fotopapír papír HP o gramáži 270 g/m2. Tiskneme na špičkovém 9inkoustovém plotru HP Z9+. K motivu přidáváme 5 cm široký bílý okraj. Fotografie tiskneme na lesklý fotopapír.
Vybrat si můžete libovolný rozměr a volit jej s přesnosti 1 cm.
Více informací najdete v sekci
provedení obrazů.
Red Boats at Argenteuil
Rok vzniku:
1875Provedení:
olej na plátněOriginál uložen:
soukromá sbírkaRozměr originálu:
82.5x61.8 cmNení náhodou, že si
Monet pro tento obraz vybral konkrétně Argenteuil - v 70. letech 19. století zde totiž strávil většinu času. Argenteuil je město ležící na řece Seině sedmnáct mil od Paříže. Ač se z obrazu zdá, že jej
Monet maloval z břehu, ve skutečnosti kvůli této malbě vyjížděl na loď. Přestože pro Argenteuil byl typický kouř továren, zdůrazňuje
Monet vzhlednost a rekreační vlastnost městečka. Jak při zkoumání obrazu ukázal rentgen, malíř své dílo několikrát přepracoval. Pro zajímavost, v levé časti obrazu původně bylo šest plujících kachen, Monet jednu z nich ale přemaloval, podobně jako několik dalších drobných detailů.
Monet namaloval obraz Red Boats at Argenteuil v roce 1875. Převládající barvy tohoto obrazu jsou do modra a jeho formát je na šířku. Rozměr originálu je 82.5x61.8 cm. Obraz je umístěn v soukromé sbírce. Reprodukci tohoto obrazu tiskneme na přání - můžete si zvolit rozměr i provedení reprodukce.
Claude Oscar Monet (1840 – 1926). Rodilý Pařížan, který důsledně rozpracoval myšlenky
impresionismu. Monet takřka vědecky studoval působení světla na různé objekty. Věnoval se tzv. přechodným stavům, rychle ho to přivedlo k práci s barvou a světlem, jeho obrazy působí na diváka již od prvního dojmu. Tvorbou v plenéru a malováním námětů, na kterých bylo pouze zvláštní světlo, otevřel cestu počátkům moderní malby. Monetův obraz
Imprese, východ slunce z roku 1874, dal nejen jméno celému malířskému směru, ale Monetovi zajistil místo mezi nejlepšími malíři všech dob. Jednu dobu pobýval v Londýně a tehdy vznikly jeho slavné studie
anglického parlamentu (Monet si kladl otázku „Jak mohli angličtí malíři malovat parlament, když na něj pro mlhu není vidět?“). V
Giverny, které se stalo jeho oblíbeným útočištěm po smrti ženy, maloval motivy ze své zahrady a oblíbenou sérii
leknínů. Vodní svět poetický a tajemný jako prvotní ráj.