Popis zvoleného provedení
Tisk. Obraz vytiskneme na matný fotopapír papír HP o gramáži 270 g/m2. Tiskneme na špičkovém 9inkoustovém plotru HP Z9+. K motivu přidáváme 5 cm široký bílý okraj. Fotografie tiskneme na lesklý fotopapír.
Vybrat si můžete libovolný rozměr a volit jej s přesnosti 1 cm.
Více informací najdete v sekci
provedení obrazů.
Seina v Argenteuil
Rok vzniku:
19. stoletíProvedení:
olej na plátněOriginál uložen:
soukromá sbírkaRozměr originálu:
neuvedenZávody lodí v Argenteuil, ležící v severozápadní části Paříže, se staly oblíbené po roce 1850. O nedělích tak tato sportovní událost přitahovala davy lidí, kteří se procházely podél řeky a závody sledovaly.
Claude Monet žil a pracoval v Argenteuil od prosince 1871 až 1878. Namaloval okolo 80 obrazů z okolí řeky Seiny. Obraz byl namalován dva roky před tím, než impresionistické hnutí oficiálně začalo existovat. Dílo bylo také malováno pod přirozeným světlem. Monet zachytil plynulost vzduchu, omračující živost vody a celkový poklidný pocit, který zažívali nedělní návštěvníci Seiny při svých procházkách.
Monet namaloval obraz Seina v Argenteuil v 19. století. Převládající barvy tohoto obrazu jsou pestrobarevné a jeho formát je na šířku. Rozměr originálu je neuveden. Obraz je umístěn v soukromé sbírce. Reprodukci tohoto obrazu tiskneme na přání - můžete si zvolit rozměr i provedení reprodukce.
Claude Oscar Monet (1840 – 1926). Rodilý Pařížan, který důsledně rozpracoval myšlenky
impresionismu. Monet takřka vědecky studoval působení světla na různé objekty. Věnoval se tzv. přechodným stavům, rychle ho to přivedlo k práci s barvou a světlem, jeho obrazy působí na diváka již od prvního dojmu. Tvorbou v plenéru a malováním námětů, na kterých bylo pouze zvláštní světlo, otevřel cestu počátkům moderní malby. Monetův obraz
Imprese, východ slunce z roku 1874, dal nejen jméno celému malířskému směru, ale Monetovi zajistil místo mezi nejlepšími malíři všech dob. Jednu dobu pobýval v Londýně a tehdy vznikly jeho slavné studie
anglického parlamentu (Monet si kladl otázku „Jak mohli angličtí malíři malovat parlament, když na něj pro mlhu není vidět?“). V
Giverny, které se stalo jeho oblíbeným útočištěm po smrti ženy, maloval motivy ze své zahrady a oblíbenou sérii
leknínů. Vodní svět poetický a tajemný jako prvotní ráj.