Popis zvoleného provedení
Tisk. Obraz vytiskneme na matný fotopapír papír HP o gramáži 270 g/m2. Tiskneme na špičkovém 9inkoustovém plotru HP Z9+. K motivu přidáváme 5 cm široký bílý okraj. Fotografie tiskneme na lesklý fotopapír.
Vybrat si můžete libovolný rozměr a volit jej s přesnosti 1 cm.
Více informací najdete v sekci
provedení obrazů.
Tulipánové pole s Rijnsburským mlýnem
Rok vzniku:
1886Provedení:
olej na plátněOriginál uložen:
Musee d Orsay, Paříž, FrancieRozměr originálu:
81.5x65.5 cmPíše se rok 1871.
Claude Monet opouští se ženou Anglii během prusko-francouzské války. Během této doby přebývá v Zaandanu, malebném městečku poblíž Amsterdamu. V průběhu svého pobytu namaluje na 20 výhledů na město a jeho okolí včetně pohádkových mlýnů. Nebe je bohužel povětšinou zatažené, což autor zachycuje pomocí omezeného počtu barev - kopírujíc styl soudobých nizozemských malířů. O řadu let později, v květnu 1886, zve francouzská ambasáda
Moneta k další návštěvě, Cestování po krajině věnuje
Monet celý měsíc a v průběhu maluje nádherná tulipánová pole. Oproti návštěvě v roce 1871 je počasí příznivé, což se také odráží na živé a pestré volbě barev obrazů.
Monet namaloval obraz Tulipánové pole s Rijnsburským mlýnem v roce 1886. Převládající barvy tohoto obrazu jsou pestrobarevné a jeho formát je na šířku. Rozměr originálu je 81.5x65.5 cm. Umístěním originálu obrazu je Musee d Orsay, Paříž, Francie. Reprodukci tohoto obrazu tiskneme na přání - můžete si zvolit rozměr i provedení reprodukce.
Claude Oscar Monet (1840 – 1926). Rodilý Pařížan, který důsledně rozpracoval myšlenky
impresionismu. Monet takřka vědecky studoval působení světla na různé objekty. Věnoval se tzv. přechodným stavům, rychle ho to přivedlo k práci s barvou a světlem, jeho obrazy působí na diváka již od prvního dojmu. Tvorbou v plenéru a malováním námětů, na kterých bylo pouze zvláštní světlo, otevřel cestu počátkům moderní malby. Monetův obraz
Imprese, východ slunce z roku 1874, dal nejen jméno celému malířskému směru, ale Monetovi zajistil místo mezi nejlepšími malíři všech dob. Jednu dobu pobýval v Londýně a tehdy vznikly jeho slavné studie
anglického parlamentu (Monet si kladl otázku „Jak mohli angličtí malíři malovat parlament, když na něj pro mlhu není vidět?“). V
Giverny, které se stalo jeho oblíbeným útočištěm po smrti ženy, maloval motivy ze své zahrady a oblíbenou sérii
leknínů. Vodní svět poetický a tajemný jako prvotní ráj.