Popis zvoleného provedení
Tisk. Obraz vytiskneme na matný fotopapír papír HP o gramáži 270 g/m2. Tiskneme na špičkovém 9inkoustovém plotru HP Z9+. K motivu přidáváme 5 cm široký bílý okraj. Fotografie tiskneme na lesklý fotopapír.
Vybrat si můžete libovolný rozměr a volit jej s přesnosti 1 cm.
Více informací najdete v sekci
provedení obrazů.
Fuji from the Ford at Kanaya
Rok vzniku:
19. stoletíProvedení:
kolorovaná dřevorytinaOriginál uložen:
soukromá sbírkaRozměr originálu:
neuvedenObraz ve stylu japonské dřevořezby zobrazuje scénu se zvlněným mořem a rybáři lovícími ryby. V popředí vidíme košaté stromy a písečný břeh, zatímco v pozadí se vypíná ikonická hora Fuji. Nebe je čisté s náznakem mraků. Styl uměleckého díla, s jeho charakteristickými odstíny modré a důrazem na linie a vzory vln, naznačuje, že se jedná o kus z období Edo v Japonsku.
Vytvořeno umělou inteligencí, buďte prosím shovívaví. Hokusai namaloval obraz Fuji from the Ford at Kanaya v 19. století. Převládající barvy tohoto obrazu jsou do modra a jeho formát je na šířku. Rozměr originálu je neuveden. Obraz je umístěn v soukromé sbírce. Reprodukci tohoto obrazu tiskneme na přání - můžete si zvolit rozměr i provedení reprodukce.
Katsushika Hokusai (1760-1849). Japonský umělec, malíř ukiyo-e („obrazů prchavého světa“) a ilustrátor dnes známý hlavně svojí sérií 36 pohledů na horu Fudži. Narodil se ve městě Edo (dnes Tokyo). Nejčastěji používal techniky dřevořezby, která byla následně barvami přenášena na papír nebo hedvábí. Technika vznikla v 8. století v Číně a od 17. století se začala šířit v Japonsku. S její pomocí byli zachycováni úředníci, život bohatších vrstev, města, cestování, apod. Nejznámějším představitelem této série je obraz s názvem
The Great Wave of Kanagawa (Velká vlna v Kanagawě). Tato dřevorytina byla vytištěna v cca 5000 kopiích (proto jsou k dispozici různé verze tohoto obrazu). Obraz nezachycuje tsunami, ale okinami - doslova přeložena vlnu na otevřeném moři. Hokusai studoval japonská, čínská, francouzská a holandská výtvarná díla a vypracoval si svůj osobitý styl, se kterým prorazil tradiční a zažité představy o tehdejším japonském malířství. Jeho dílo mělo vliv i celosvětový – ovlivnilo zejména
impresionisty.