Popis zvoleného provedení
Tisk. Obraz vytiskneme na matný fotopapír papír HP o gramáži 270 g/m2. Tiskneme na špičkovém 9inkoustovém plotru HP Z9+. K motivu přidáváme 5 cm široký bílý okraj. Fotografie tiskneme na lesklý fotopapír.
Vybrat si můžete libovolný rozměr a volit jej s přesnosti 1 cm.
Více informací najdete v sekci
provedení obrazů.
Nalodění královny ze Sáby
Rok vzniku:
1648Provedení:
olej na plátněOriginál uložen:
National Gallery, Londýn, UKRozměr originálu:
148.6x193.7 cm"The Embarkation of the Queen of Sheba" (Naloďování královny ze Sáby) je slavný obraz
Clauda Lorraina, vytvořený v roce 1648. Toto dílo je typickým příkladem jeho krajinářského umění a zobrazuje antický námět s bohatou a malebnou scenérií.
Scéna je zasazena do malebného přístavu, kde je
moře obklopeno antickými
budovami a klidným, jasným nebem. Lorrainova mistrovská práce s barevným podáním, světlem a stínem vytváří dojem klidu a harmonie.
Umělec věnoval velkou pozornost detailům, zejména v
krajině a architektuře, což přispívá k celkové atmosféře obrazu. "The Embarkation of the Queen of Sheba" je vynikajícím příkladem Lorrainova schopného zachytit půvabné scenérie a antické náměty s velkým uměleckým citlivostí.
Lorrain namaloval obraz Nalodění královny ze Sáby v roce 1648. Převládající barvy tohoto obrazu jsou pestrobarevné a jeho formát je na šířku. Rozměr originálu je 148.6x193.7 cm. Umístěním originálu obrazu je National Gallery, Londýn, UK. Reprodukci tohoto obrazu tiskneme na přání - můžete si zvolit rozměr i provedení reprodukce.
Claude Lorrain (1600 – 1682). Rodným jménem Gelée. Francouzský krajinář. Nejvýznamnější autor krajinomaleb 17. století. Objevoval krásu rozličných denních dob – maloval proto své krajiny se světlem od západu, východu či za různého počasí. Rád, zvláště zpočátku, maloval krajiny s výhledy do dálky, dalekými obzory a propracovanými detaily. Ve zralejším období své kompozice zjednodušil a snažil se o vystižení atmosféry místa. Maluje obrazy s poklidnými pohledy na moře spojené s monumentální architekturou (často ruiny starověkých staveb – viz jeho nejznámější obraz
Přístav - vylodění královny ze Sheby), krajiny s rozlehlými háji. Vše v poetickém a harmonickém duchu. Jeho techniky malby obrazů měly mnoho následovníků a přetrvaly až do nástupu
impresionismu.