Popis zvoleného provedení
Tisk. Obraz vytiskneme na matný fotopapír papír HP o gramáži 270 g/m2. Tiskneme na špičkovém 9inkoustovém plotru HP Z9+. K motivu přidáváme 5 cm široký bílý okraj. Fotografie tiskneme na lesklý fotopapír.
Vybrat si můžete libovolný rozměr a volit jej s přesnosti 1 cm.


Více informací najdete v sekci
provedení obrazů.
Jaro
Rok vzniku:
1886Provedení:
olej na plátněOriginál uložen:
Fitzwilliam Museum, University of Cambridge, UKRozměr originálu:
64,8x80,6 cmObraz zobrazuje idylickou scénu ve venkovské krajině, kde dvě postavy sedí pod kvetoucími stromy. Stromy jsou pokryty bílými květy a obklopují je zelená tráva. Na pozadí jsou vidět další stromy a plot. Světlo prosvítá listím a vytváří hru světel a stínů na postavách i přírodě. Celá scéna působí velmi klidně a harmonicky, s důrazem na krásu jarního dne. Barvy jsou jasné a vzdušné, v malířském stylu, který připomíná impresionismus.
Popis obrazu a klíčová slova byly vytvořeny umělou inteligencí, buďte prosím shovívaví.
Monet namaloval obraz Jaro v roce 1886. Převládající barvy tohoto obrazu jsou pestrobarevné a jeho formát je na šířku. Rozměr originálu je 64,8x80,6 cm. Umístěním originálu obrazu je Fitzwilliam Museum, University of Cambridge, UK. Reprodukci tohoto obrazu tiskneme na přání - můžete si zvolit rozměr i provedení reprodukce.
Claude Oscar Monet (1840 – 1926). Rodilý Pařížan, který důsledně rozpracoval myšlenky
impresionismu. Monet takřka vědecky studoval působení světla na různé objekty. Věnoval se tzv. přechodným stavům, rychle ho to přivedlo k práci s barvou a světlem, jeho obrazy působí na diváka již od prvního dojmu. Tvorbou v plenéru a malováním námětů, na kterých bylo pouze zvláštní světlo, otevřel cestu počátkům moderní malby. Monetův obraz
Imprese, východ slunce z roku 1874, dal nejen jméno celému malířskému směru, ale Monetovi zajistil místo mezi nejlepšími malíři všech dob. Jednu dobu pobýval v Londýně a tehdy vznikly jeho slavné studie
anglického parlamentu (Monet si kladl otázku „Jak mohli angličtí malíři malovat parlament, když na něj pro mlhu není vidět?“). V
Giverny, které se stalo jeho oblíbeným útočištěm po smrti ženy, maloval motivy ze své zahrady a oblíbenou sérii
leknínů. Vodní svět poetický a tajemný jako prvotní ráj.