Popis zvoleného provedení
Tisk. Obraz vytiskneme na matný fotopapír papír HP o gramáži 270 g/m2. Tiskneme na špičkovém 9inkoustovém plotru HP Z9+. K motivu přidáváme 5 cm široký bílý okraj. Fotografie tiskneme na lesklý fotopapír.
Vybrat si můžete libovolný rozměr a volit jej s přesnosti 1 cm.


Více informací najdete v sekci
provedení obrazů.
Ráno v Eragny
Rok vzniku:
1899Provedení:
olej na plátněOriginál uložen:
The Israel Museum, Jerusalem, IsraelRozměr originálu:
66 x 81,7 cm„Ráno v Eragny“ je obraz od
Camille Pissarro , dánsko-francouzského
impresionisty a neoimpresionistického malíře. Pissarro vytvořil toto dílo v roce 1896 během svých pozdějších let. Eragny-sur-Epte byla vesnice, kde se Pissarro usadil a inspiraci našel ve venkovské
krajině a scénách kolem sebe.
V "Ráno v Eragny" zachycuje Pissarro v ranním světle klid a krásu francouzského venkova. Obraz pravděpodobně zobrazuje venkovskou krajinu s prvky, jako jsou pole, stromy a možná domy nebo stavby charakteristické pro tuto oblast. Pissarro byl známý svým zájmem o zobrazování každodenního života a měnících se účinků světla na přírodu.
Štětcem v pozdějších Pissarrových dílech, včetně „Ráno v Eragny“, odráží vliv neoimpresionismu. Použil malé, zřetelné tahy štětcem a zářivou paletu, aby zprostředkoval atmosféru a hru světla ve scéně.
Pissarro namaloval obraz Ráno v Eragny v roce 1899. Převládající barvy tohoto obrazu jsou do zelena a jeho formát je na šířku. Rozměr originálu je 66 x 81,7 cm. Umístěním originálu obrazu je The Israel Museum, Jerusalem, Israel. Reprodukci tohoto obrazu tiskneme na přání - můžete si zvolit rozměr i provedení reprodukce.
Camille Pissarro (1830 – 1903). Francouzský
impresionistický malíř. Byl posedlý světlem a světelnými efekty a maloval týž námět několikrát po sobě, aby vyzkoušel vliv denní doby a ročního období. Tento zájem jej nejspíše také vedl k tomu, že maloval pouze krajiny a města – jedině tam mohl naplno využít přirozeného světla. Jako impresionista využíval sytých a jasných barev. Mezi malíři byl oblíben i pro svoji sdílnou povahu, neváhal se o své zkušenosti dělit a přijímal bez odporu nové myšlenky druhých. Jeho práce pomohly rozvinout impresionistickou teorii a inspirovaly další skvělé malíře jeho doby jako byl
Cézanne,
Matisse nebo
Gauguin. Věnoval se také pointilismu (viz
Seurat).