Popis zvoleného provedení
Tisk. Obraz vytiskneme na matný fotopapír papír HP o gramáži 270 g/m2. Tiskneme na špičkovém 9inkoustovém plotru HP Z9+. K motivu přidáváme 5 cm široký bílý okraj. Fotografie tiskneme na lesklý fotopapír.
Vybrat si můžete libovolný rozměr a volit jej s přesnosti 1 cm.


Více informací najdete v sekci
provedení obrazů.
Květiny ve váze
Obraz zobrazuje barevnou kyticu květin umístěnou v kulaté váze stojící na ploše, která může být stůl nebo jiný druh podstavce. Květiny mají různé odstíny červené, růžové a bílé, a jsou zobrazeny pomocí expresivních tahů štětcem, které dodávají kompozici živý a dynamický charakter. Pozadí obrazu je abstraktnější, s více tahy a pastelovými barvami, což vytváří kontrast s více definovanými květinami.
Popis obrazu a klíčová slova byly vytvořeny umělou inteligencí, buďte prosím shovívaví.
Převládající barvy tohoto obrazu jsou pestrobarevné a jeho formát je Čtverec. Reprodukci tohoto obrazu tiskneme na přání - můžete si zvolit rozměr i provedení reprodukce.
Maurice Brazil Prendergast (1858-1924) byl americký
postimpresionistický umělec, člen skupiny “Osm“ pracující s olejem a akvarelem. Narodil se v Newfoundland (britská kolonie v Severní Americe). Brzy se ale s rodinou přestěhoval do Bostonu. Živil se, jako pouliční umělec což se odráželo v bohaté barevnosti jeho raných děl. V letech 1891-1895 studoval v Paříži na Akademii Colarossi. Zde se seznámil s kanadským malířem Jamesem Morricem, který ho přitáhl do společnosti avantgardních umělců. Studoval práce
Vincenta Van Gogha a
Georgese Seurata. Jako první Američan obhajoval práci
Paula Cézanna. V roce 1898 podnikl výlet do Benátek, aby zde experimentoval s ještě složitější kompozicí v jeho obrazech. Vznikly tak obrazy jako
Fantazie, nebo
Central Park. Byl členem skupiny “Osm“ což byla skupina umělců, která protestovala prosti akademické zaujatosti. Věřili ve svobodu tvorby bez ocenění. Jeho umění bylo ve své době nepochopeno, byť bylo nadčasové. Metropolitan Museum of Art dokonce odmítlo uspořádat Prendergastovu pamětní retrospektivu po jeho smrti v roce 1924.