Popis zvoleného provedení
Tisk. Obraz vytiskneme na matný fotopapír papír HP o gramáži 270 g/m2. Tiskneme na špičkovém 9inkoustovém plotru HP Z9+. K motivu přidáváme 5 cm široký bílý okraj. Fotografie tiskneme na lesklý fotopapír.
Vybrat si můžete libovolný rozměr a volit jej s přesnosti 1 cm.


Více informací najdete v sekci
provedení obrazů.
Ženy v Paříži - obdivovatelky cirkusu
Obraz zobrazuje živý cirkusový výkon. V popředí jsou diváci v dobových oděvech, kteří sedí a sledují představení. Muži mají na sobě tmavé obleky a cylindry, zatímco ženy mají na sobě elegantní šaty a ozdobné klobouky. V dálce jsou akrobaté a žongléři na vystoupení. Jeden muž ve světlém oblečení vykonává akrobatický kousek na vzpěrách, další žonglují. Atmosféra je osvětlena zářícími lustry a podtržena pestrobarevným oblečením účinkujících i diváků.
Popis obrazu a klíčová slova byly vytvořeny umělou inteligencí, buďte prosím shovívaví.
Převládající barvy tohoto obrazu jsou tmavé barvy a jeho formát je na výšku. Reprodukci tohoto obrazu tiskneme na přání - můžete si zvolit rozměr i provedení reprodukce.
Francouzský malíř a ilustrátor
Jacques Joseph Tissot (1836-1902), později známý jako James Tissot, se narodil do katolické rodiny obchodníka s textilem a kloboučníka. Navzdory nespokojenosti jeho otce se Tissot chtěl stát malířem. Jeho matka ho však podporovala a tak ve 20 letech odjel do Paříže, kde se zapsal na École des Beaux-Arts. Studium úspěšně dokončil a brzy vystavoval svých pět obrazů scén z Goethova Fausta. Obrazy se středověkou tématikou vystavoval ještě v Londýně, ale v roce 1863 přišel v jeho tvorbě zvrat. Tissot začal zachycovat portréty moderní život v Paříži -
Ženy v Paříži – obdivovatelky cirkusu. Kritici jeho obrazy kladně přijali a ihned se se svou slávou mohl rovnat se svými vrstevníky, mezi které patřil i
Claude Monet. Po francouzsko-pruské válce, v níž bojoval, přesunul opět svoji tvorbu do Londýna, kde maloval moderně a elegantně oděné ženy. Po smrti své ženy Kathleen Newton, se opět přestěhoval do Paříže, kde žil a tvořil až do konce života. Bylo mu nabízeno, aby se stal členem umělců malujících v různých uměleckých stylech, nikdy tyto nabídky nepřijal a byl věrný
realismu.