Popis zvoleného provedení
Tisk. Obraz vytiskneme na matný fotopapír papír HP o gramáži 270 g/m2. Tiskneme na špičkovém 9inkoustovém plotru HP Z9+. K motivu přidáváme 5 cm široký bílý okraj. Fotografie tiskneme na lesklý fotopapír.
Vybrat si můžete libovolný rozměr a volit jej s přesnosti 1 cm.


Více informací najdete v sekci
provedení obrazů.
Pohled na domy ve městě Delft (uličky)
Rok vzniku:
1661Provedení:
olej na plátněOriginál uložen:
Rijksmuseum, Amsterdam, The NetherlandsRozměr originálu:
44x54,3 cmNa obraze Pohled na domy ve městě Delft nebo někdy také Ulička v Delftu můžeme pozorovat dva domy - dominantnější třípatrovou cihlovou budovu na pravé straně a menší domek na straně levé, z něhož vidíme jen část.
Vermeer zachytil také čtyři osoby, ženu paličkující krajku ve dveřích velkého domu, dvě děti hrající si před ním na ulici a ženu sklánějící se k nádobě s vodou v průchodu mezi domy. Místo, které
Vermeer zvěčnil na plátno, je stále předmětem dohadů. Někteří badatelé se shodují, že se může dokonce jednat o několik míst nakombinovaných dohromady. Původně zelený odstín porostu na levé budově se v průběhu let změnil domodra - stalo se tak pravděpodobně kvůli smíchání modré a žluté, z nichž druhá barva zřejmě postupem času vyprchala.
Vermeer namaloval obraz Pohled na domy ve městě Delft (uličky) v roce 1661. Převládající barvy tohoto obrazu jsou do červena a jeho formát je na výšku. Rozměr originálu je 44x54,3 cm. Umístěním originálu obrazu je Rijksmuseum, Amsterdam, The Netherlands. Reprodukci tohoto obrazu tiskneme na přání - můžete si zvolit rozměr i provedení reprodukce.
Johannes, Jan nebo Johan Vermeer (1632 - 1675). Holandský malíř. Maloval s oblibou život a běžné žánrové situace v domácnostech měšťanů. Za svého života se mnoho neproslavil a ve své době byl spíše provinčním malířem. Pracoval pečlivě a pomalu, rád pracoval se světlem a používal zářivé barvy s drahými pigmenty. Jeho umění bylo znovuobjeveno v 19. století a od té doby se pomalu stával uznávaným a vyhledávaným malířem. Údajně pracoval s camerou obscura, aby dosáhl věrné perspektivy a kompozice. Často obrazy jeho zobrazují jednu či dvě postavy u okna. Za jeho nejslavnější dílo bývá považována
Dívka s perlou.